Podsumowanie zimowej akcji pt. „Weź paragon”

Podczas tegorocznej zimowej akcji połączonych sił urzędów kontroli skarbowej i urzędów skarbowych pod tytułem „Weź paragon” skontrolowano ponad 55 tysięcy przedsiębiorców. U 13 % stwierdzono naruszenia skutkujące wymierzeniem mandatów karnych na łączną kwotę 2 550 000 zł.

W czasie akcji inspektorzy kontroli propagują wartości i korzyści płynące z wywiązywania się sprzedawców z obowiązku ewidencjonowania obrotu na kasie fiskalnej. Priorytetowym celem jest uświadomienie dużej roli jaką społeczeństwo może spełniać egzekwując swoje podstawowe prawa. Jednym z nich jest uczciwe traktowanie klientów przez sprzedawców oraz prowadzenie działalności gospodarczej w warunkach uczciwej konkurencji. Dlatego też akcja „Weź paragon” ma przede wszystkim charakter kampanii społeczno – informacyjnej.

Działania prowadzone były na terenie całego kraju ze szczególnym uwzględnieniem miejscowości turystycznych.
– „Wzmożony ruch wypoczywających wspólnie rodzin sprzyja pokusom szybkiego zarobku przez nieuczciwych sprzedawców. Liczą oni na uśpioną czujność wczasowiczów i próbują wykorzystać urlopową atmosferę do własnych interesów nie rejestrując sprzedaży, a tym samym nie odprowadzając należnych podatków. Właśnie w takich miejscach nie zabrakło kontrolerów skarbowych, którzy stali na straży uczciwej konkurencji.” – powiedział Andrzej Parafianowicz, Generalny Inspektor Kontroli Finansowej, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów.

Kolejne działania realizowane będą podczas wakacji letnich.

Za: Ministerstwo Finansów

Ten post ma 2 komentarzy

  1. Anna Grodzka

    Kończąc studia na wydziale księgowości i rachunkowości w wielu przypadkach absolwenci zadają sobie pytanie co dalej. Szanse na zatrudnienie w firmach posiadają niezbyt wielkie, ponieważ ludzi z takim lub podobnym wykształceniem w danym regionie jest de facto bardzo dużo. W ogromnej liczbie przypadków więc pozostaje im jedynie skok na głęboką wodę, czyli założenie swojej spółki. To również nie jest łatwym celem, niemniej jednak dla niektórych osób jedynym rozstrzygnięciem i możliwością swojego rozwoju , a ponadto co ważniejsze zdobycia kasy. Trzeba jednak pomimo wszystko pamiętać aby wyszukać własne miejsce w gronie potężnej konkurencji. To jest prawdopodobnie najwyżej postawiona poprzeczka ? odkryć nowych kontrahentów. Na szczęście każdy, albo co najmniej znacząca większość studentów powyższych kierunków nauczyło się, że reklama jest dźwignią handlu. Dlatego zamieszczanie ogłoszeń w gazetach rodzaju biuro Rachunkowe Łódź, ze 100% pewnością okaże się wyśmienitym posunięciem. W dobie Internetu nie można ograniczać się tylko do lokalnej prasy. Dlatego dobrze jest podawać spersonalizowane dane kontaktowe na każdym portalu lub serwisie z bazą danych firm (przedsiębiorstw, działalności jednoosobowych, spółek), także pod frazą biuro Rachunkowe Łódź. A jeszcze lepszym rozstrzygnięciem będzie po prostu założenie indywidualnej witryny www i proponowanie zdalnej współpracy firmom z całej Polski. Dzięki temu osobiste usługi nie będą ograniczane tylko do Łodzi. Zwiększa się w ten metodę szanse na pozyskanie stałych kontrahentów i nie martwienie się o brak zamówień na przyszłe dni. Ponieważ w ten sposób można szybko uzyskać dobrą renomę biura rachunkowego, co przyczyni się do pozytywnych opinii i wzajemnego polecania tutejszych usług. Więc jak widać, najgorzej jest zacząć się zareklamować, a jeżeli już już ten proces zostanie rozpoczęty, to rzetelność i pracowitość poszczególnego biura rachunkowego rozprzestrzenia się po całej okolicy w mgnieniu oka.

  2. Ewa Chodakowska

    Zakres usług świadczonych poprzez Łódż Biuro Rachunkowe Zakład produkcyjny można podzielić na trzy podstawowe grupy, zależne od formy prawnej prowadzonej działalności, etapu rozwoju korporacji oraz dodatkowo jej bieżących potrzeb:

    obsługa rachunkowo-księgowa
    obsługa pełnej księgowości dla firm/spółek/korporacji prawa handlowego
    obsługa kadrowo ? płacowa

    Oferujemy również pomoc w zrobieniu dokumentów

Skomentuj: