Księgowość uproszczona

Księgowość uproszczona – księgowość prowadzona przez osoby fizyczne, spółki cywilne osób fizycznych, spółki jawne osób fizycznych oraz spółki partnerskie, u których przychody netto ze sprzedaży towarów, produktów i operacji finansowych za poprzedni rok obrotowy nie przekroczyły równowartości w walucie polskiej 1 200 000 euro.

Powyżej tej granicy, a w przypadku spółek handlowych bez względu na przychody, obowiązuje prowadzenie ksiąg handlowych (tzw. pełna księgowość).

Prowadzimy księgowość uproszczoną – kontakt.

Ten post ma jeden komentarz

  1. Upolować faceta

    Kończąc studia na wydziale księgowości i rachunkowości w większości wypadków absolwenci zadają sobie pytanie co dalej. Szanse na zatrudnienie w firmach posiadają niezbyt wielkie, ponieważ ludzi z takim lub podobnym wykształceniem w danym regionie jest rzeczywiście bardzo dużo. W znaczącej liczbie sytuacji zatem pozostaje im jedynie skok na głęboką wodę, czyli założenie własnej korporacji. To także nie jest łatwym zadaniem, niemniej jednak dla niektórych ludzi jedynym wyjściem i metodą swojego rozwoju oraz co ważniejsze zdobycia kasy. Powinno się jednak mimo wszystko pamiętać żeby odkryć spersonalizowane miejsce pomiędzy potężnej konkurencji. To jest chyba najwyżej postawiona poprzeczka ? znaleźć nowych klientów. Na szczęście każdy, lub choćby spora większość studentów powyższych kierunków nauczyło się, że reklama jest dźwignią handlu. Dlatego zamieszczanie ogłoszeń w gazetach typu biuro Rachunkowe Łódź, na pewno okaże się wybornym posunięciem. W dobie Globalnej sieci Internet nie można ograniczać się tylko do lokalnej prasy. Dlatego dobrze jest podawać prywatne informacje kontaktowe na każdym portalu lub serwisie z bazą danych spółek, także pod frazą biuro Rachunkowe Łódź. A jeszcze lepszym rozwiązaniem będzie po prostu założenie osobistej strony internetowej i proponowanie zdalnej współpracy firmom z całej Polski. Dzięki temu indywidualne usługi nie będą ograniczane wyłącznie do Łodzi. Zwiększa się w ten sposób szanse na pozyskanie stałych kontrahentów i nie martwienie się o brak zamówień na przyszłe miesiące. Ponieważ w ten metodę można śpiesznie pozyskać dobrą renomę biura rachunkowego, co przyczyni się do pozytywnych opinii i wzajemnego polecania tutejszych usług. Zatem jak widać, najgorzej jest rozpocząć się zareklamować, a o ile już ten proces zostanie rozpoczęty, to rzetelność i pracowitość poszczególnego biura rachunkowego rozprzestrzenia się po całej okolicy w mgnieniu oka.

Skomentuj: